9 april 2010

DRAM

Shit is er iets met onze fokram aan de hand. Iemand kwam net langs om te vertellen dat het beest lag te zieltogen. Ik er met mijn krukken op af. En inderdaad Dram lag op apegapen. Het beest even snel goed bestudeerd, was ie nu aan de schijt of zo? En vervolgens overeind getrokken. Die stond weer op zijn poten, ging uitgebreid piesen en liep weer, zij het een beetje shokkerig. Vond hem er wel erg slecht uitzien overigens. Die gaat in de strenge observatie. De rest van de kudde kwam er meteen omheenstaan. Nou dat loopt misschien met een sissertje af. Maar je knijpt hem dan wel. Vooral omdat ik nu niet echt goed voor ze kan zorgen met die poot van me.

update:
Hij doet 't weer en loopt vrolijk te grazen. Ga er maar vanuit dat Dram is omgevallen. Daar kunnen schapen nu eenmaal niet tegen. Afijn zit nu in ons eigen apartement door de verrekijker te loeren.



APP2
Meteen maar ff een fotootje van de sloperij beneden gemaakt. Scheelt een hoop hoofdruimte. Volgende week maandag de zaak uitvlakken, balkon schoonspuiten en de ondiepten aansmeren en verder voorbereiden op het kitten van de vloer.
Gisteren namelijk drie containers van 20 liter besteld voor het afdichten van de vloer. Volgens de verkoopster was dit hét professionele spul. Nu verkoopt BigMat in de regel geen slechtspul en doen ze ook niet moeilijk over terugbrengen enzo. Dat gaf wel de doorslag. Maar de prijs van 258 euries per kit vond ik te hoog. De verkoopster zei tegen me dat ik dan eens met de baas moest gaan praten over de prijs. Zijzelf kwam met het etiketje er subtiel bij staan. Smoesde ff wat en verrek zonder al teveel gedoe ging er 90 euries per kit af. En daarmee kwam dit spul lager uit dan op zoiets in NL. Je kunt het  met een roller erop smeren dus dat gaat goed komen. Even nakijken wat de voorbehandeling van de bodem moet zijn en dan gaan met die banaan. Kunnen daar weer meteen de rubberen tegels overheen en hoppa, klaar is uw balkon. Want dat balkon moet absoluut dichtzitten voordat de vloerbalken erin komen.

Geen opmerkingen: