10 januari 2011

Plaatje

Opeens zit je stijf van de schrik rechtovereind in je bed. Hoor je de vuilnisophaalwagen mega kabaal makend onder je raam de nieuwe vuilnisbak legen. Idioot vroeg denk je dan. Normaal gebeurd dit zo rond achten, het is ZEVEN uur!  Ah shit denk je, en je eerste beweging, totaal duf, is uit je bed te schichten die vuilnisbak aan de stoeprand zetten! De ophaal dagen zijn immers veranderd! En zuchtend zak je weer terug in je bed, had ik gisteravond al gedaan. Pfoe, want die bak zat wel erg vol. Ik loop toch effe naar het raam, want het is nogal donker vind ik. Dikke mist. Ah dat gaat da'lijk mooie platen opleveren denk ik dan. Loop naar het apartement doe de rolluiken omhoog, en jawel, de notenboom komt net de mist uitzetten. Da's dan toch weer een kadootje.


Dankbaar onderwerp zo'n boom. Kan me natuurlijk niet beheersen om een beetje te gaan pielen met de foto. Hm contrast moet groter en zwartwit is beter.

Geen opmerkingen: